5 טון גז ו- 300 בלוני גז נתפסו בפשיטה על כפרי הצפון

נחקרו 4 חשודים על ידי פקחי מינהל הגז במשרד התשתיות ובנוסף שלושה מהחשודים נחקרו בגין ניהול עסק ללא רישיון
בנצי לייזרוביץ No Comments on 5 טון גז ו- 300 בלוני גז נתפסו בפשיטה על כפרי הצפון

בחיפוש שבוצע ב-6 מתחמים שונים על פי צוי חיפוש בחשד כי מאוחסנים במקום באופן לא מורשה בלוני גז באיזור מאוכלס • מיותר לציין כי אחסנת מיכלים ללא אמצעי בטיחות מהווה סכנה ממשית לשלום הציבור

נחקרו 4 חשודים על ידי פקחי מינהל הגז במשרד התשתיות ובנוסף שלושה מהחשודים נחקרו בגין ניהול עסק ללא רישיון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפעילות משולבת של שוטרי משטרת ישראל ומשרד התשתיות הלאומיות על מתחמי גז פיראטים בסכנין,כפר מנדא ודיר חנא נתפסו כאמור כ: 300 מיכלי גז (בישול) בגדלים שונים שהכילו 5 טון גז ובנוסף מתקן למילוי גז למיכלים.

בחיפוש שבוצע ב-6 מתחמים שונים על פי צוי חיפוש בחשד כי מאוחסנים במקום באופן לא מורשה בלוני גז באיזור מאוכלס. מיותר לציין כי אחסנת מיכלים ללא אמצעי בטיחות מהווה סכנה ממשית לשלום הציבור.

נחקרו 4 חשודים על ידי פקחי מינהל הגז במשרד התשתיות ובנוסף שלושה מהחשודים נחקרו בגין ניהול עסק ללא רישיון. כל הפריטים נתפסו והועברו לטיפול משרד התשתיות הלאומיות.

פעילות זו מצטרפת לשורת פעילויות אכיפה נחושות של המשטרה בשיתוף גופי אכיפה שונים בתחומי מחוז צפון רק בשבוע החולף בוצעו שיתופי פעולה עם: משרד הבריאות, משרד החקלאות, רשות המיסים, ועדות לתכנון ובנייה וכאמור עם משרד התשתיות.

משטרת ישראל ומינהל הגז והדלק במשרד התשתיות ימשיכו במאבק המשותף כנגד הטיפול הלא מורשה בגז המהווה סכנה חמורה וממשית לשלום הציבור וביטחונו.



0 תגובות